[Dutch] een te brave osgeo.nl dag? creatieve geesten gezocht!

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Zo Nov 13 04:04:13 PST 2016

Hi folks,

Zoals jullie wellicht al weten:

- is het programma voor de osgeo.nl dag rond:
(https://osgeo.nl/2016/10/22-november-5e-osgeo-nl-dag-op-een-rij/, met
mogelijk nog een omwisseling van Klaas & Jan-Willem)

- worden jullie van harte uitgenodigd om je aan te melden (via
http://geobuzz.nl/inschrijven/)

- en is het handig wanneer je aan de workshop "versiebeheer met git &
geogig" wilt deelnemen je dit alvast meldt met een mail aan info op osgo.nl

Zelf vind ik het allemaal nog iets te braaf. Ik mis een beetje het "Basecamp
Bonn" effect (voor degenen die bij FOSS4G in Bonn waren).

Wat bij mij opkwam:

- de lightning talks omlijsten met vuurwerk (donderslagen, zevenklappers)??

- onze zaal volstorten met 40 kuub zand en in plaats van 120 gewone stoelen
90 strandstoelen bestellen

- de buitenwand van onze zaal (ruim 10 meter) voorzien van (statische) folie
met ons logo (en dan liefst met draaiende wieken)

- enz

- etc

- vult u maar aan

Laat die rechter hersenhelft eens even op volle toeren draaien!

En dan mag iemand met een sterk ontwikkelde linker hersenhelft de plannen
uitvoeren natuurlijk ;-)

groet,

GJ

Gert-Jan van der Weijden

Stichting OSGeo.nl

== Bezoek de 5e OSGeo.nl dag op 22 november op de GeoBuzz in Den Bosch ==

== En maak kennis  met open source software, de gebruikers en de makers! ==

== Zie www.osgeo.nl voor programma en aanmelden ==