[Dutch] Even snuffelen

Y de wolff ydewolff op gmail.com
Wo Feb 8 03:07:06 PST 2017

Hallo Allen,

Ik heb de ambitie voor mijzelf te beginnen in de (opensource) geowereld.
Niet gek dat ik snel op jullie gemeenschap stuitte. Ik wil natuurlijk geen
spam naar jullie mailinglijst sturen. Het lijkt mij echter wel leuk om over
dit onderwerp met mensen uit de geowereld in contact te komen. Als je meer
over mijn onderneming wilt weten hoor ik dan ook graag van je!

Zelf ben ik de laatste jaren aardig fan geworden van Leaflet. Misschien kan
ik op het gebied van leaflet wat terugbieden. Ik heb namelijk een simpele
plugin voor Leaflet 1.0 en hoger geschreven waarmee je zonder verder
instellingenwerk direct RD-lagen aan je leafletkaart toe kan voegen. Zie
https://github.com/geoloep/Leaflet.RD. Met een andere startschaal ook te
gebruiken met het ESRI tilingschema voor RD. Ik maak graag gebruik van
opensource software en wil als het zo uitkomt ook zelf een bijdrage aan dat
ecosysteem leveren.

Vriendelijke groet,

Ynte de Wolff