[Dutch] Dutch Verzamelmail, Volume 74, Nummer 4

Erik Meerburg erik op geo-academie.nl
Za Feb 11 12:35:46 PST 2017

Ha Paul,

Nou, vooral ook Leon en Willy zijn er mee bezig hoor... ik ben er alleen
herrie over aan het maken ;-). Ik neem je graag mee! Idee is eind
juni/begin juli: er moeten geen colleges zijn in die periode, anders
zijn de zalen niet vrij.

En ik zal 1 juni ook in mijn agenda zetten, ik ben wel benieuwd naar de
GeoNetwork gebruikersgroep.

Erik.