[Dutch] opentopo kaart niet bruikbaar in QGIS

jan janwandelaar7 op hotmail.com
Za Jan 28 00:31:44 PST 2017

Goedemorgen,

Na goede hulp met mijn vorige vraag, loop ik nog steeds tegen het feit aan dat de opentopo kaart uit de PDOK plugin niet lekker werkt. De kaart wordt niet goed getekend; ook bij verschuiven en zoomen zet hij alles door elkaar. Alle andere kaarten werken goed.

Ik heb na diverse tips in het Extra tab van de PDOK plugin 'check services' gebruikt en dan krijg ik de melding: PDOK services update: Geen nieuwere versie beschikbaar dan 20161127. De laatste versie lijkt dus al geïnstalleerd.

Ik heb de cache geleegd en in het Rendering menu geprobeerd of het uitschakelen van cache hielp, maar ook niet.

Ik hoop (weer) dat iemand de gouden tip heeft, in ieder geval alvast bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groet,

Jan