[Dutch] opentopo kaart niet bruikbaar in QGIS

Jan Wollring jan.wollring op gmail.com
Za Jan 28 06:48:04 PST 2017

Hoi Richard,

Het vreemde is dat bij de plug-in perfect werkt. Is het niet het antwoord
van Raymond wat dit makkelijker maakt?

[image: Inline afbeelding 1]

Wellicht heeft het klikken op deze knop bij mij de OpenTopo laag
gerepareerd.

Groet, Jan