[Dutch] Stembureaus

Erik Meerburg erik op geo-academie.nl
Wo Mrt 8 13:20:05 PST 2017

Ja, die is tricky… ik zag net ook al een vreemde manier van rijden. Zowel met de auto (tegen het verkeer in op de gracht) als lopend (niet over het voetpad). Dat eerste klinkt als een optie voor fietsers, hoewel die in Delft ook gewoon de voetpaden gebruiken ;-)

Volgens mij is er ook nog een rare keuze: ik heb het idee dat er hemelsbreed naar de dichtstbijzijnde wordt gezocht, en pas daarna gerouteerd. Heb ik getest met deze:

Vanaf dat adres wordt naar de Markt gerouteerd, maar als ik in het huis aan de overkant mik, dan verschuift ook het stembureau… dan is het vast niet de kortste route ;-)

Maar hij is wel leuk!

;-)

Erik.