[Dutch] Stembureaus

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Wo Mrt 8 13:42:55 PST 2017

Nice! Voer voor (cluster-)analyses.

Technisch: Chrome (56.0.2924) gooit het stempotlood er bij neer als ik uitzoom tot provincieniveau. Edge trekt dat wat beter,. Alles op Win10/64bits

Inhoudelijk: hoe wonderbaarlijk ongelijk is de spreiding. Bij mij in de Amsterdamse straat 2 bureaus op 50 meter van elkaar, Lelystad regelt een stembureau op de Markerwadden (!), en op Terschelling moeten hele woonplaatsen (waaronder Kaard!) het zonder stembureau rooien.

Suggestie: maak de voor minder-validen toegankelijke stembureaus apart zichtbaar

groet,

Gert-Jan