[Dutch] Stembureaus

Paulo van Breugel p.vanbreugel op gmail.com
Do Mrt 9 00:37:25 PST 2017

Erg leuk! Interessant om te zien hoe zo'n route nu berekend wordt. Het
viel me inderdaad al op dat je niet altijd naar het dichtstbijzijnde
bureau wordt gestuurd bij mij hier in de buurt. Maar als je het
hemelsbreed bekijkt klopt het inderdaad.  Worden bossages e.d. overigens
niet als barrière gezien bij eindpunt? Bij het stembureau hier in de
buurt (een school) wordt je naar een fietspad gestuurd aan de zijkant
van de school met een bossage / heg tussen fietspad en school, i.p.v.
naar de ingang aan de weg.

Wat betreft functioneren (@Gert-Jan), bij mij kan ik op zowel Firefox
als Chrome tot landelijk niveau uitzoomen, maar beiden hebben er dan wel
erg veel moeite mee. Ik ben wel benieuwd naar mogelijke opties om dat te
verbeteren en hoe clustering van de markers (misschien handig wanneer
ver uitgezoomed) dit beïnvloed.

Groeten

Paulo

>>> Leon