[Dutch] Stembureaus

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Do Mrt 9 00:44:13 PST 2017

Ah, moet het iets met routering doen?! Ik begreep er al niet veel van,
maar dat komt kennelijk omdat de applicatie bij mij niet werkt op:

Firefox 51.0.1 64bit linux

Ik zie daar wel de kaart en stemlocaties, maar de zoek-box klapt niet
open dus verder kan ik niets.

In chromium werkt het prima. Leuk gemaakt!

Raymond