[Dutch] RD Tiling schema en QGIS Tile Scale Panel?

Edward Mac Gillavry emacgillavry op hotmail.com
Ma Okt 23 07:08:33 PDT 2017

Beste mensen,

Met de PDOK-plugin van QGIS haal ik de BRT-Achtergrondkaart in mijn project binnen. Als ik de Tile Scale Panel gebruik, geeft deze waarden als 1:1:6.350,  1:12.699 en 1:25.398 in de scale control onder het kaartvenster. Geef ik in de scale control de waarden op volgens het RD Tiling Schema van Geonovum, zoals 1:6000, 1:12.000 en 1:24.000, dan krijg ik weer onscherpe tegeltjes. Iemand een idee waar dit aan ligt?

Met vriendelijke groet,

Edward