[Dutch] Morgen Cartodag bij CCOE, verzoekje

Winifred Broeder winifredbroeder op gmail.com
Di Mrt 13 02:48:59 PDT 2018

Beste mensen,

Morgen zal in Den Haag de Cartodag plaatsvinden met een mooi gevarieerd
programma. Dat heet, we hebben nog steeds één onderdeel wat niet helemaal
rond is en dat is “de discussie”. Onderwerp is het verantwoordelijk omgaan
met data en het karteren ervan. Wat zet je wel en niet opbaar neer en wat
zijn de mogelijke consequenties.
We hebben iemand van 501global die zich hier mee bezig heeft gehouden, zie
https://www.510.global/510-data-responsibility-policy/ en uitleg zal geven
van het beleid. Ter inspiratie ook dit artikel:
https://ssir.org/articles/entry/a_different_view_of_mapping.

Ik weet het, het is erg kort dag maar toch, mocht er iemand zijn die morgen
op de Cartodag is en een visie heeft hier op, meld je je dan bij mij. En
als je mee wilt en kunt doen en nog geen kaartje hebt, dan ook natuurlijk.

Vriendelijke groet, Winifred.

Winifred Broeder
Aelbrechtskolk 39
3025 HB Rotterdam