[Dutch] Wheee and.... gone are 'free' Google Map Applications ...

Rob van Loon rob.v.loon op gmail.com
Ma mei 7 13:34:32 PDT 2018

Dit klinkt als een heel mooi punt voor de FOSS4GNL!
Voor degene die het ziet zitten om hier een presentatie over te geven op de FOSS4GNL*: wees van harte uitgenodigd om nog een voorstel voor een lezing in te dienen.

Er zijn nog een paar openingen om een lezing te geven beschikbaar. Je kunt nog een voorstel insturen (ook als het niet gaat over de terms of service van google maps).

* 11 juli 2018, Almere. Zie ook: http://foss4g.nl

Groeten,

Rob.