[Dutch] Botsende feestjes? Maptime summercamp vs FOSS4G Dar es Salaam

Richard Duivenvoorde rdmailings op duif.net
Wo mei 30 06:04:23 PDT 2018

On 30-05-18 13:31, Erik Meerburg wrote:
> Beste mensen,
>
> Eind augustus is de FOSS4G in Dar es Salaam. Ik was origineel van plan
> die kant uit te gaan, maar het past toch allemaal net slecht. Nu hebben
> Niene (Webmapper, Maptime Utrecht & Amsterdam) en ik het idee opgevat om
> een thuisblijversfeestje te organiseren: een maptime summercamp op
> GeoFort, van donderdag 30 augustus t/m zondag 2 september (met
> primitieve kampeerovernachtingsmogelijkheid). Maar we willen dat
> natuurlijk niet doen als iedereen in Dar zit. Kortom, even een kleine
> [...]

Hoi Erik,

Ik ben zelf ook nog heel erg in dubio, er is een QGIS Hackfest vooraf
aan de FOSS4G in Zanzibar (met pont over te steken is me verteld)...

En dan is er ook nog 17th - 19th July FOSS4G-EUrope... met vind ik ook
een heel mooi program:
https://foss4g-europe.osgeopt.pt/conference-program/

Mijn onderbuikgevoel is een beetje dat de grote 'FOSS4G' wordt
overgenomen door het grote geld (ff kijkende naar de sponsors,
sprekersprogramma is er nog niet). Bij de sprekers in Portugal (heerlijk
en goedkoop om heen te gaan :-) ) zitten allemaal hardcore community
mensen....

Maw ik blijf nog even in dubio :(

Groet,

Richard Duivenvoorde