Re: [es_norte] Próximo Xeoinquedos sobre OSM

Xurxo Mendez sonxurxo en gmail.com
Jue Mayo 26 05:02:44 EDT 2011

Paréceme moi boa idea ademáis o do tutorial de JOSM.
Como sempre, salvo imprevisto de última hora, contade comigo!

Un saludo.

Xurxo Méndez Pérez

http://blog.sonxurxo.com
http://www.sonxurxo.com