[es_norte] traducción do geonetwork ó galego

Nacho Uve nachouve en gmail.com
Mar Mar 12 00:57:36 PDT 2013

Bo día,

Tras preguntar aos responsables do Instituto de Estudos do Territorio da
Xunta non haberá problema en coordinarnos para xuntar á traducción que se
fixo. Vou reunir toda a información e a mando.

Creo que é unha actividade moi boa!!!

Saúdos!
Nacho V

Juan Ignacio Varela García