[es_norte] xeoPesca

Pablo Belay Fernández pbelay en gmail.com
Vie Sep 13 09:21:35 PDT 2013

Boas,
Pareceme ben o feito de contarvos o proxecto e as ideas que me andan pola
cabeza. Ainda estou a aprender moito das tecnoloxías GIS.

Non emprego AIS. No seu momento pensamos que non era necesario, a idea é
fornecer unha aplicación para a pesca de baixura, a pesca máis tradicional
que vai e volve todos os dias a terra.

Pensouse a aplicación para traballar unha vez realizada as labores de pesca
no mar, isto foi asi para evitar interfirir no proceso pesqueiro no barco.
A idea principal do proxecto é rexistrar os lugares onde se pesca en
funcion de variables meteoroloxicas. Logo cun banco de datos importante
poder inferir aqueles lugares con mais probabilidade.