VS: [OSGeo Suomi] Pöytä paikkatietomarkkinoilla

Ari Jolma ari.jolma at tkk.fi
Fri Aug 15 08:46:26 EDT 2008

Rahkonen Jukka kirjoitti:
> Terve.
>
> Ai että yhtenä päivänä kolme ja puoli tuntia?  Eiköhän tuo järjesty. Kaikkia OSGeon projekteja en kyllä pysty esittelemään, mutta deegreestä, Mapserveristä, OSSIM:sta ja kenties Quantumista, gvSIG:stä ja ogr/gdal:sta on sen verran kokemusta, että jotain osaa sanoa. Tuskin on kiellettyä mainita muitakaan projekteja, kuten OpenJUMP:ia ja Geoserveriä.  Entä avoin geodata?

Miksei, OSGeollahan on Markuksen ja Helenan kokoama sample datasetti
http://www.grassbook.org/data_menu3rd.php (myös geotiffit ja shapefilet,
ei vain grassille).

Markkinat vahvistivat varauksen ja ilmoittivat, että kaksi konetta
mahtuu. Läppärit voisivat olla helpoimpia roudata. Tuon itse yhden.
Voitaisiin jossain vaiheessa hieman katsoa / jutella tästä.

Ari