VS: [OSGeo Suomi] Pöytä paikkatietomarkkinoilla

Ari Jolma ari.jolma at tkk.fi
Thu Aug 21 08:56:06 EDT 2008

Rahkonen Jukka kirjoitti:
> Minulla ei kuitenkaan ole läppäriin ulkoista näyttöä, järjestyisiköhän jostain sellainen?

Minulla on ainakin yksi jonka voin tuoda.

Muuten,

Tuli tieto, että pöytätilaa "open source forumille" on toistaiseksi
varattu aika vähän. Esim. tiistaiaamut ja keskiviikkoiltapäivät ovat
kaikki vapaina. Varattaisiinko meidän pöytä 3 myös tiistai aamupäiväksi
(eli se olisi koko päivän meillä)?

Ari

--
Prof. Ari Jolma
Environmental Management Information Technology