[OSGeo Suomi] Re: Muistutus: Vapaan lähdekoodin paikkatieto-ohjelmat -lista ja wiki

Toni Haapanen totaha at utu.fi
Thu May 22 10:21:16 EDT 2008

Hei,

Teen väitöskirjaa paikallisista elintarvikejärjestelmistä Intiassa ja
Tansaniassa. Tutkimuksessani aion hyödyntää ainakin Quantum GIS:iä,
joskin olen sen käytössä vielä suht aloittelija. Tavoitteenani on myös,
että pystyisin opastamaan avoimen lähdekoodin GIS-ohjelmistojen käytössä
kollegoita Intiassa ja Tansaniassa. Näissä maissa tällaisille ohjelmille
on todellakin tilausta.

Käytän Debiania ja Ubuntua, joista minulla on noin kolmen vuoden kokemus.

Terveisin,
Toni H.

Toni Haapanen, FM (MSc)
Researcher, PhD student