[OSGeo Suomi] puhetta vai olutta?

Ari Jolma ari.jolma at tkk.fi
Sat May 24 02:06:57 EDT 2008

lista on oletusarvoisesti konfiguroitu niin, että pitäisi painaa "vastaa
kaikille", muuten menee vain viestin lähettäjälle...

Jaakko Kahkonen kirjoitti:
> Hei taas!
>
> Ari, monta ihmistä tällä listalla on nyt? Pystyykö asetuksia
> muuttamaan niin, että listalle kirjautuneet näkisivät, ketä on mukana?
> Luulen että listalta puuttu monta joita aihepiiri kiinnostaa...
>
> Näin perjantain ideana, joko koossa on niin iso porukka, että voidaan
> mennä asiaan kuuluville oluille?

Muutin niin, että listan rosteri näkyy listalla oleville. Tosin listalle
pääsee ilman moderointia, joten sen näkee kuka tahansa jos haluaa nähdä
hieman vaivaa.

Kyllä varmaan voitaisiin sopia tapaaminen jossakin sopivassa paikassa
kuten ravintolan terassilla. Kesäkuun 1. viikolla?

Ari

--
Prof. Ari Jolma
Geoinformatiikka / Geoinformatics