[OSGeo Suomi] Tapaaminen paikkatietomarkkinoilla

Pekka Sarkola pekka.sarkola at gispo.fi
Wed Oct 23 02:36:32 PDT 2013

Terve!

Lievää hitautta näissä asioissa. Pähkäilen muutaman yön ja päätin, että
pidetään silti tuo tilaisuus. Vaikka peruttamistakin on ollut ilmassa.

Pidetään se otsikolla ”OSGeo Finland –avoimen lähdekoodin kehittäjät ja
hyödyntäjät tapaavat”. Tehdään nyt sitten kunnolla salamapuheenvuoroja: 5
min puhetta + kaksi kysymystä. Aiheet saa kirjailla OSGeon:n wiki-sivustolle
tai sitten kertoa tilaisuudessa.

Jos paikalla olen vain minä, niin sitten pidän xxx-monologia ;-)

Pekka

--

Pekka Sarkola

Gispo Oy