[OSGeo Suomi] Latuviitta etsii java-koodaria

Rahkonen Jukka (Tike) jukka.rahkonen at mmmtike.fi
Mon Nov 3 05:24:54 PST 2014

Terve.

Tiedonanto siitä, miten tässä kävi:

Yksi halukas ilmoittautui, kiitos siitä, mutta ranskalainen OpenJUMP-kehittäjä ehti tehdä tuon pikku homman ilmaiseksi.  Tuloksena on erinomaisen helppokäyttöisen Spatialite-lisäosan päivittäminen toimimaan kohta tulossa olevalla Spatialite 4.2.1 -versiolla.  Työ on vielä kesken, Spatialiten tukemien funktioiden valikko ja "syntax highlight" (mitä se on suomeksi?) kaipaa päivittämistä.  Jos joku tuntee olevansa pätevä muuntamaan funktioiden nimet ja kuvaukset tämän sivun html-koodista  http://www.gaia-gis.it/gaia-sins/spatialite-sql-latest.html tämän tapaiseksi XML:ksi

FUNC code="IsRing()" caption="IsRing"> -<DES>
</DES> </FUNC>

niin voi ilmoittautua, ei huvittaisi käyttää kovin paljon aikaa tuohon, ja minun taidoillani siihen tosiaan menisi paljon aikaa.

Vuosittainen harrastusbudjettini meni tänä vuonna pääosaltaan tähän: http://gdal.org/drv_jml.html
Viime vuonna rahat menivät GDAL:n version 1.11 GML-ajurin virittämiseen lukemaan maastotietokannan GML:ää.
Ensi vuodeksi keksin luultavasti taas jotain samaa suuruusluokkaa olevaa tilattavaa ja joku hyvän hinta-laatu-suhteen kehittäjä saa hilloa pullansa päälle.

-Jukka Rahkonen-