[OSGeo Suomi] Fwd: GIS-tukea SPR:lle?

Ari Jolma ari.jolma at gmail.com
Wed Sep 23 03:00:43 PDT 2015

Hei,

cc Eero Sario

Selasin nettiä hieman ja löysin mapsheetin
(https://github.com/jsoma/mapsheet) joka näyttäisi tekevän tuon ekana
pyydetyn asian (Google docsista pistemäisiä kohteita webbikartalle).
Onko kellään kokemusta siitä tai vastaavasta? Oman nopean kokeilun
perusteella toimii ainakin lähtökohtaisesti.

Eero, tämä lista (finland at lists.osgeo.org) on OSGeon (open source
software for geospatial - kansainvälinen järjestö) Suomen lista.

Ari