[GRASS translations] Translation into Spanish

Luis Izquierdo luisizq2002 at hotmail.com
Fri Mar 18 02:12:37 EST 2005

Hi:
I've already translate the po files into Spanish, could anybody provide me
information how to merge the files with the binaries.
I would like also to submit the file to GRASS as a contribution, could
please anybody let me know which os the process to submit my contributiuon?
Thanks

Luis

Hola:
He traducido los archivos po al espanol, agradeceria si alguien me da
algunas instrucciones para combinar los con los archivos binarios, tambien
me gustaria publicar los archivos en el site de GRASS, alguien sabe cual es
el proceso para que los archivos sean aceptados como contribucion?

Gracias

Luis