[OSGeo-Greek] geodata.gov.gr (beta) is up and running on foss

Nikos Alexandris nikos.alexandris at felis.uni-freiburg.de
Sun Aug 22 04:23:17 EDT 2010

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ wrote:

> Ενδιαφέρον Νίκο, ευχαριστούμε. Γιατί όμως στα Αγγλικά το κείμενο; Σιγά-σιγά
> θα εμπλουτιστεί η πύλη ώστε να αποτελέσει την ΕΥΓΕΠ. Εγώ όμως, ως
> εργαζόμενος στις δασικές υπηρεσίες θλίβομαι με το τέλμα της
> γραφειοκρατίας.

Έχεις δίκιο Αντώνη, έπρεπε να είναι στην ελληνική το μήνυμα σε αυτή τη λίστα.
Λόγω έλλειψης χρόνου (η συνηθισμένη -και αληθινή- δικαιολογία) όμως και
βιασύνης, έστειλα το ίδιο μήνυμα όπως σε αγγλόφωνες λίστες.

Ποιος δεν αναγνωρίζει το τέλμα; Μόνο οι υποκριτές και όσοι, για όποιον λόγο,
πραγματικά το αγνοούν. Τι κάνουμε όμως, όσοι το αναγνωρίζουμε; Ο καθένας από
τη θέση του, με το μερίδιό του.

Πόσο μεγάλη είναι η φυλακή μας; Θέλουμε να ελευθερωθούμε ή όχι και πως; Πόσο
χρόνο θα μας πάρει;

Νίκος