[OSGeo-Greek] Ελεύθερο Λογισμικό για τη Δημιουργία Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών - gimed

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas at gmail.com
Sat Nov 6 09:08:08 EDT 2010

  Γεια σου Νικο.

Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις.
Αναφέρεται πως χρειάζεται το mono για να τρέξει αλλά έχεις δίκιο δεν έχω
γράψει λεπτομερείς οδηγίες.
Επίσης το βοηθητικό πρόγραμμα για τις συντεταγμένες από gdal έχει γίνει
compile σε Windows και OpenSUSE, οπότε μπορεί να μην δουλέψει καλά σε
Ubuntu και να χρειαστεί compilation.
Στο μέλλον καλό θα ήταν να πακεταριστεί και για συγκεκριμένες διανομές.
Με τον καιρό θα στρώσει το πράγμα.
Απλά το έβγαλα λίγο βιαστικά και λόγω του GeoDataCamp.

Άγγελος