[OSGeo-Greek] Ελεύθερο Λογισμικό για τη Δημιουργία Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών - gimed

Nikos Alexandris nikos.alexandris at felis.uni-freiburg.de
Sun Nov 7 19:45:40 EST 2010

Angelos Tzotsos wrote:
> Ανέβασα νέα έκδοση 1.2.1 που τη δοκίμασα και σε windows 7 και δουλεύει.
> Τελικά ήταν ένα bug που χτύπαγε στο .NET 4 και όχι στο .NET 2

Γεια σου Άγγελε.

Τρέχει και 1.2.1 αλλά δεν έχω καταφέρει να τρέξω το geo_extedns.exe (και το
gimed παραπονιέται ότι το geo_extentds πιθανόν να μην έχει execute
permissions)

Μπορείς να βοηθήσεις λίγο (ή πολύ επειδή είμαι άσχετος) στο "compile the
module geo_extends.c against the libgdal-dev"; Γίνεται με το mcs;

Ευχαριστώ, Νίκος