[OSGeo-Greek] Greek Digest, Vol 18, Issue 7

Nikos Alexandris nik at nikosalexandris.net
Fri Jul 27 02:07:45 PDT 2012

On Friday 27 of July 2012 10:26:45 vassilis Trigkas wrote:
> Παιδιά έχω μόνιμα πρόβλημα με τα Ελληνικά στην Λίστα είμαι γραμμένος εδώ και
> άκυρη και όλα τα Ελληνικά τα δείχνει με ερωτηματικά....ούτε καν κινέζικα.
> Τα συστήματα που χρησιμοποιώ είναι 1 Linux (chrome, thunderbird), windows 7
> Outlook - chrome.Τι ακριβός φταίει καμία ιδέα;

Γεια σου Βασίλη.

[ελ]

Πολύ πιθανό να σχετίζεται με το encoding του προγράμματος
διαχείρισης/ανάγνωσης της η-αλληλογραφίας που χρησιμοποιείς.  Μπορείς να
ελέγξεις αν είναι ρυθμισμένο σε "Auto".

Δοκιμάζεις επίσης με UTF-8 (κατά προτίμηση) ή ISO8859-7.  Δοκίμασε μετά από
αλλαγές του encoding να διαβάσεις/στείλεις και στη λίστα δοκιμαστικά
(παρακαλώ, στο ίδιο νήμα  αν γίνεται).

[en]

Very possible it is related with the encoding of the e-mail management/reading
program you are using. You can check it whether it is set to "Auto".

Also try (preferably) UTF-8 or ISO8859-7. Try after altering the encoding to
read/send test mails in the list (please, in the same thread if possible).

Νίκος