[OSGeo-Greek] "Charter Members == Ιδρυτικά Μέλη" ;

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas at gmail.com
Thu Jun 7 00:05:23 PDT 2012

On 06/07/2012 01:02 AM, Nikos Alexandris wrote:
> Δεν είμαι σίγουρος για το αν "Charter Members == Ιδρυτικά Μέλη"
>
> Την ορολογία συνάντησα έως τώρα στις σελίδες About
> (<http://www.osgeo.org/content/foundation/about.html>, el:
> <http://www.osgeo.org/node/1282>) και FAQ
> (<http://www.osgeo.org/content/faq/foundation_faq.html>, el:<...click on
> Greek!>)
>
> Ιδρυτικό μέλος είναι κανείς που μετείχε στην ίδρυση κάποιου φορέα/σώματος
> κ.λπ. Νομίζω ότι στην Αγγλική και στην περίπτωση του ιδρύματος OSGeo,
> εννοούνται τα διοικητικά μέλη. Έχει σημασία.
>
> Τι γνώμη/άποψη έχετε;

> [...]
Νίκο νομίζω ότι ο όρος ιδρυτικά δεν είναι σωστός, διότι τα μέλη αυτά
εκλέγονται διαρκώς και δεν είναι μόνο τα αρχικά μέλη.

Προτείνω να διαλέξουμε έναν από τους όρους "εκλεγμένα", "διακεκριμένα",
"αιρετά", "διοικητικά" ή αν έχουμε κάτι καλύτερο ας προταθεί.
Απλά να θυμίσω πως το μόνο στο οποίο διαφέρουν τα μέλη αυτά από τα
κανονικά μέλη, είναι το οτι έχουν το προνόμιο ψήφου για την εκλογή του
Συμβουλίου OSGeo και ότι προκύπτουν από πρόταση και εκλογή από τα
υπόλοιπα "διακεκριμένα" μέλη.

Άγγελος

--
Angelos Tzotsos