[OSGeo-Greek] Οργάνωση της Ελληνικής κοινότητας OSGeo για το 2012 -- FOSSCOM στις Σέρρες, Μάιος 2012

Nikos Alexandris nik at nikosalexandris.net
Tue Mar 6 10:09:42 EST 2012

Dimitris Kotzinos:

> Κλείνω με το σημαντικότερο και ίσως πιο επείγον:

> διοργανώνουμε στις Σέρρες 5 & 6 Μαΐου 2012 την FOSSCOMM 2012
> (http://serres.fosscomm.gr/). Για όσους δεν ξέρουν η συγκεκριμένη
> εκδήλωση διοργανώνεται από τις open source communities της Ελλάδας κάθε
> χρόνο και σε άλλη πόλη.

> Θα ήταν καλό να έχουμε παρουσία και σαν OSGeo και ελληνική κοινότητα GI
> open source αλλά και σαν άτομα με παρουσιάσεις και ίσως και κάποιο
> workshop. Το format είναι ανοικτό και κάτι τέτοιο θα έχει μεγάλη απήχηση εδώ
> μια και είναι και το τμήμα μου! :)

> [...]

Ενδιαφέρομαι, βεβαίως. Ακόμη δεν έχω συγκεκριμένες ιδέες παρά μόνο το κλασικό:
να καλύψουμε όλα τα επίπεδα (πάλι), τον χρήστη που θα έρθει πρώτη φορά σε
επαφή με gfoss, τον μέσο αλλά και τον αφοσιωμένο.

(
Εμ... κάποια στιγμή πρέπει να δούμε, ανάμεσα στις άλλες γλώσσες, και το Greek
-- ή γιατί όχι Hellenic -- στην (1η) σελίδα osgeo.org.
)

Νίκος