[OSGeo-Greek] Οργάνωση της Ελληνικής κοινότητας OSGeo για το 2012 -- FOSSCOM στις Σέρρες, Μάιος 2012

ArArgyridis arargyridis at gmail.com
Tue Mar 6 10:34:16 EST 2012

Καλησπέρα και από μένα.
Ονομάζομαι Αργυρός Αργυρίδης, είμαι Υποψήφιος Διδάκτορας (από το 2011) στο εργαστήριο Τηλεπισκόπησης ΕΜΠ.
Όσο αφορά την OSGeo έχω βοηθήσει στη μετάφραση κάποιων quickstarts από τα αγγλικά στα ελληνικά.

Ο Νίκος ίσως να με θυμάται (είχαμε γνωριστεί στο geodata camp που είχε γίνει στο ΕΜΠ) και ενδιαφέρομαι και εγώ για
το θέμα της OSGeo.
Για τη FOSSCOMM δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορέσω να βρεθώ στις Σέρρες (αν και θα το ήθελα πολύ). Όσο για τις παρουσιάσεις
θα είχε ενδιαφέρον αν θα μπορούσε να δειχθεί και κάποια εφαρμογή από κάποιον.

όσο για τη γλώσσα, Νίκο έχεις ένα δίκιο, είμαστε η 3η (;) γλώσσα σε θέματα μεταφράσεων, αλλά δεν φαινόμαστε στην κεντρική. Για να
προβάλουμε πως κάνουμε δουλειά, ίσως μια μετάφραση στα ελληνικά της κεντρικής σελίδας να είναι απαραίτητη.

Αργυρός