[OSGeo-Greek] Οργάνωση της Ελληνικής κοινότητας OSGeo για το 2012 -- FOSSCOM στις Σέρρες, Μάιος 2012

Dimitris Kotzinos kotzino at csd.uoc.gr
Wed Mar 7 13:42:24 EST 2012

Καλησπέρα,

ας περιμένουμε τον Άγγελο να μας πει τα διαδικαστικά και βλέπουμε πως θα
το οργανώσουμε.
Αναμένονται και άλλοι εθελοντές και αναμένω και εθελοντές για τη FOSSCOMM.

Επίσης, αν ξέρετε κάποιον από έξω που θα ήθελε να έρθει στη FOSSCOMM ως
ομιλητής (αλλά προσοχή με δικά ΤΟΥ έξοδα - δυστυχώς :( ) ας μου πει.
Προτείνω να οργανωθούμε και να οργανώσουμε κάποιες ομιλίες ακόμα και αν
έρθουν κάποιοι και όχι όλοι - αλλά θα έρθουν κάποιοι;

Χαιρετισμούς,

Δημήτρης