Re: [OSGeo-Greek] Οργάνωση της Ελληνικής κοινότητας OSGeo για το 2012 -- FOSSCOM στις Σέρρες, Μάιος 2012

Pano Voudouris pvoudouris at gaiocorp.com
Mon Mar 12 03:26:06 EDT 2012

Καλημέρα και απο μένα και χαίρομαι που σας ξανα-ακούω!
Για τη FOSSCOMM -  αν πιστευετε ότι θα ενδιαφέρει θα μπορούσα να έρθω για
μια από τις μέρες και να κάνω για είτε ως presentation ειτε ως wrokshop
αυτό που έδειξα στο Βολο πέρσι - PostGIS/QGIS. ΒΕΒΑΙΑ- θα το δείξω σε
Windows OS - ok? Ελπίζω να μη θεωρηθώ προδότης του Open Source! :-)

Όσο για τα υπόλοιπα θέματα που τέθηκαν-
Αποστολή των ονομάτων της λίστας - Κανένα πρόβλημα
IRC channel - το ίδιο
Βοηθεια σε μεταφράσεις - περιορισμένη μόνο

ΜΦΧ,
Πάνος Βουδούρης

--
Pano Voudouris
Gaiocorp
Ε:  pvoudouris at gaiocorp.com
W: http://www.gaiocorp.com
     http://www.mapoholic.com

P: Kountouriotou 3 | Thessaloniki 546 25
*Please consider the environment. Do you really need to print this email?*

*This email and any files transmitted with it are confidential and intended
solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed.
Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this
e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not
the intended recipient you are notified that disclosing, copying,
distributing or taking any action in reliance on the contents of this
information is strictly prohibited.*