[OSGeo-Greek] Μετάφραση κεντρικής σελίδας OSGeo

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas at gmail.com
Sun Mar 25 07:34:05 EDT 2012

Καλησπέρα σε όλους.

Ξεκίνησα να κοιτάω το θέμα της μετάφρασης της σελίδας στα Ελληνικά.
Λόγω του ότι η σελίδα είναι υλοποιημένη σε Drupal υπάρχει ένα θέμα με
την έκδοση του λογισμικού.

Πέρα από αυτό, έκανα μια εγκατάσταση του Drupal τοπικά για να δω πως
συμπεριφέρεται και έχω να πω ότι είναι εξαιρετικό λογισμικό.

Όμως για να γίνει μετάφραση θα πρέπει να είναι εγκατεστημένο το Ελληνικό
αρχείο .po κάτω από το φάκελο translations μέσα στον server της OSGeo.
Διαφορετικά δεν μπορεί να εμφανιστεί η Ελληνική γλώσσα αριστερά στη
σελίδα και δεν μπορούμε να εκτελέσουμε τα βήματα που δείχνει το video με
τις οδηγίες από το Wiki.
http://wiki.osgeo.org/wiki/OSGeo_Portal_Translations

Επιπλέον πρέπει να αποφασίσουμε ποιος θα αναλάβει εθελοντικά να είναι ο
administrator αυτής της προσπάθειας ώστε να ζητήσουμε να του δώσουν
δικαιώματα από τα κεντρικά για να ανεβάζει τις μεταφράσεις στο site...

Θέλει κάποιος να αναλάβει?
Δεδομένου ότι αυτό τον ρόλο τον έχω ήδη αναλάβει για το LiveDVD και έχει
αρκετή δουλειά εκεί με τις ενημερώσεις που γίνονται συνέχεια, προτείνω
στην κεντρική σελίδα να το αναλάβει κάποιος άλλος.

Άγγελος

--
Angelos Tzotsos
Remote Sensing Laboratory