Re: [OSGeo-Greek] Μετάφραση κεντρικής σελίδας OSGeo

Christos Iossifides chiossif at yahoo.com
Sun Mar 25 10:39:20 EDT 2012

Γεια και χαρά σε όλους.
Χρόνια Πολλά και Καλά και πάντα Ευαγγελισμένα. :-)

Στην λίστα των τοπογράφων της ΚΕΛ στο ΕΜΠ τρέχει εδώ και δύο μέρες ερώτημα για εθελοντές αυτής της μετάφρασης και έχουμε ήδη απαντήσει θετικά περισσότεροι από 5.

Οπότε με την λήξη αυτής της διαδικασίας (την ερχόμενη Παρασκευή) και σε επαφή με σένα Άγγελε,
θα «μετρηθούμε» -εμείς και όσοι επιθυμούν από την κοινότητα OSGeo-Greek- και θα ξεκινήσουμε.

Εσωτερικά -ή και εξωτερικά- τον ρόλο του συντονιστή ("administrator αυτής της προσπάθειας") εφόσον δεν θες εσύ, θα τον αναλάβει είτε ο νεώτερος madagu, είναι ο παλαιότερος γράφων.
(Με άλλα λόγια αν δεν θέλει κάποιος από τους εσάς αναλαμβάνω τον ρόλο για την μετάφραση και μόνο,
και σε συμφωνία-συντονισμό των ομάδων εντός και εκτός ΕΜΠ ως μέλος και των δύο)

Το αίτημα και τα τεχνικά ας περιμένουν μέχρι την Παρασκευή 30/3 οπότε και η εσωτερική στο ΕΜΠ ομάδα θα είναι οριστικοποιημένη.

Προφανώς,
η προσπάθεια είναι εθελοντική και ΌΛΟΙ είναι ευπρόσδεκτοι :-)

Πάντα λέφτερα,
Ch Iossif