[OSGeo-Greek] Σχετ: Draw Tools to make maps -> save to database

Leonidas Liakos leonidas_liakos at yahoo.gr
Fri Sep 21 22:28:22 PDT 2012

Καλημέρα, γίνεται αυτό που ζητάς. Βάλε Postgresql/Postgis σαν ΒΔ για την αποθήκευση δεδομένων, geoserver για το σερβιρισμα των δεδομένων σαν WFS-T και Openlayer/GeoExt για το GUI, προβολή χάρτη, επεξεργασία δεδομένων κτλ.

________________________________
 Απο: Harry Kontos <h_kontos at yahoo.com>
Προς: Nikos Alexandris <nik at nikosalexandris.net>; "greek at lists.osgeo.org" <greek at lists.osgeo.org>
Στάλθηκε: 8:02 π.μ. Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2012
Θεμα: [OSGeo-Greek] Draw Tools to make maps -> save to database

Καλημέρα σας...
Σκέφτομαι να κάνω μια εφαρμογή που σαν θέμα θα έχει τη προσβασιμότητα των ΑμΕΑ στον Δήμο μου.
Έχω μια σελίδα που εκτός των άλλων πεδίων που θα καταχωρούνται σε βάση δεδομένων έχω ένα κουμπί
που θένω να καλώ κάποιο MapEditor που να στέλνει τα δεδομένα στη σελίδα. Ίσως έπιλέγοντας υπόβαθρα
κλπ. Υπάρχει κάτι τέτοιο;

Π.χ, Από τη σελίδα maps.google.com όταν φτιάχνεις ένα χάρτη εμφανίζονται 3 εικονίδια εργαλεία. Είναι υπεραρκετά για μένα
να ζωγραφίζω
 διαδρομές τυφλών πχ και πατώντας να τα στέλνω σε μια σελίδα για εισαγωγή σε δική μου βάση.

Kontos Harry - 22 Stravonos St. - 71305 Heraklio Greece
+30 2810 247502 +30 2810 260721 +30 6936 600222