[OSGeo-Greek] new charter members

Ch Iossif chiossif at gmail.com
Mon Sep 1 00:55:55 PDT 2014

Καλημέρα και καλό μήνα :-)

Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας και για τα καλά σας λόγια. Ομολογώ ότι
τυπικά πέρα από την επιλογή των ανθρώπων για το Board of Directors και
ίσως ένα σημαδάκι στην σελίδα στο wiki, δεν υπάρχουν διαφορές. Όπως
εργαζόμασταν / λειτουργούσαμε, για την/μέσα στην κοινότητα, έτσι θα
συνεχίσουμε. Για μένα όμως και στην παρούσα συγκυρία, υπάρχει κι ένα
θέμα ουσίας: θα πρέπει να δείξουμε ότι η έκρηξη παραγωγής και χρήσης του
FLOSS στην γεωχωρική κοινότητα, η οποία παρατηρείται παγκόσμια,
συνοδεύεται και από αύξηση μελών / εργατών σε αυτήν. Αυτός ήταν ο λόγος
που αποδέχθηκα φέτος την πρόταση του Cameron (παρότι οι «πολιτικές»
ιδιορρυθμίες μου δεν είναι 100% συμβατές πχ πιστεύω στην κλήρωση μεταξύ
εθελοντών κι όχι στην εκλογή, επιθυμώ την δυνατότητα ανάκλησης των
μελών, άμεση συμμετοχή απ'ο όλους για όλες τις αποφάσεις κ.α.).

Επιπρόσθετα, στο Ελληνικό κομμάτι η συγκυρία είναι απόλυτα αρνητική.
Πέρα από τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε «λόγω της κρίσης» δεν
έχουμε καταφέρει να ανοιχθούμε -κι όχι απλά να «σπρώξουμε»- το ελεύθερο
λογισμικό. Η ευθύνη είναι πρώτιστα και δική μου και θα προσπαθήσω να
εντατικοποιήσω τις ενδο-ακαδημαϊκές μου ενέργειες για τον ουσιαστικό
εμπλουτισμό της Ελληνικής γεωχωρικής κοινότητας.

Καλή και ευχάριστη δουλειά σε όλους.

Λέφτερα,
Ch Iossif
:-)

υγ. Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση... το καλοκαίρι συνεχίζεται...