[OSGeo-Greek] Greek local chapter meeting 2016

Dimitris Kotzinos kotzino at gmail.com
Mon Dec 12 08:21:18 PST 2016

Καλησπέρα σε όλους,

είναι πολύ καλή ιδέα να συναντηθούμε, έστω στο IRC ή το Gitter.
Θα μπορούσαμε ίσως να βάλουμε ένα doodle για να έχουμε τη μεγαλύτερη
συμμετοχή αλλιώς ας προταθούν μια δυο εναλλακτικές και αποφασίζουμε.
Νομίζω πως είναι μια καλή ευκαιρία για να ενημερωθούν όλοι για τις
όποιες δράσεις και για να συγχαρούμε όλοι μαζί τον Άγγελο για την εκλογή
του στο Board of Directors of OSGEO. Well done!

Για τα reports, θα ήταν καλό να τα ανανεώνουμε, κάτι που έκανα εγώ μέχρι
το 2012. Από τότε βέβαια δεν έχουν δημοσιευτεί και τα Annual Reports του
OSGEO.

Πολλούς χαιρετισμούς σε όλους,
Δημήτρης