[Mapbender-users] Button Background Color?

Charlotte Toma charlotte.toma at wheregroup.com
Thu Jun 22 04:39:44 PDT 2017

Hallo,

die Hervorhebung eines Gruppen-Buttons über die Hintergrundfarbe sollte
eigentlich immer nach dem Deaktivieren des Buttons verschwinden.
Ich habe testweise mal eine Demoanwendung[1] auf dem demo.mapbender3.org
Server erstellt, um das Verhalten nachzustellen.
Hier tritt das Verhalten auch auf, es scheint also ein Bug in der neuen
Mapbender3 Version zu sein.
Ich habe den Fehler dem Mapbender3-Team bereits gemeldet [2].

[1] https://demo.mapbender3.org/application/buttons_group
[2] https://github.com/mapbender/mapbender/issues/549

Hello,

The highlighting of a grouped button over the background color should
actually always disappear after the deactivation of the button.
I created a demo application [1] on the demo.mapbender3.org server, in
order to test the behavior.
Here is the behavior, so it seems to be a bug in the new Mapbender3 version.
I have already reported the bug to the Mapbender3 team [2].

[1] https://demo.mapbender3.org/application/buttons_group
[2] https://github.com/mapbender/mapbender/issues/549

Charlotte Toma
GIS-Consultant