[Mapserver-users] Pojection : " Lambert 2 étendu"

Guillaume MOCCAND moccand at ensg.ign.fr
Thu Nov 6 16:22:43 EST 2003

Hi,

the data (Raster and Vector) i have to deal with are in a french projection
called :
"Lambert 2 étendu"
Does anyone could help me to use this projection by giving me the good
paremeters to set in mapserver. (i use Mapscript 4.0 on W2000).

Thanks

Guillaume

Bonjour,

je dois utiliser des données Raster et Vectorielles en "Lambert 2 étendu" dans
mon site Mapserver. J'utilise PHP mapscrip 4.0 sur un serveur Windows 2000 et
ne sait pas trop comment régler les paramètres. est-ce que l'un d'entre vous
aurait des indications ?

merci d'avance

Guillaume