[OpenLayers-Users] Displaying the map reversed - as an April Fools joke

Adrian Popa adrian_gh.popa at romtelecom.ro
Tue Mar 29 03:49:09 EDT 2011

Hello everyone,

I'd like to know if there is a simple way to load a layer (Tilecache)
but display it reversed (or more accurately rotated 180 degrees), so
that what was north would become south and what was west would become east.

I'm thinking it would make a nice April Fools joke for some of my
colleagues (we use an internal application that uses open layers).

What do you think?

My layer definition is:
var rtc_base = new OpenLayers.Layer.WMS('TileCache',
['http://terra-cache1/tilecache/tilecache.py',
'http://terra-cache2/tilecache/tilecache.py'],{map:
'/var/www/html/map/rtc_base.map',transparent: 'false',format:
'image/png2', map_imagetype: 'agg',
layers: 'rtc_base', maxExtent: new OpenLayers.Bounds(20.26, 43.16,
29.70, 48.46),maxResolution: maxRes, units: 'm'},
{isBaseLayer:true, projection: sphericalMercator, resolutions: res});",

Is there a simple way to add the rotate 180 degrees effect on the tiles
without actually rotating the tiles? (I want to do this per IP, not for
all the clients).

Or... do you have better suggestion on what would make a nice trick for
April 1st?

Thanks,
Adrian
Acest mesaj si orice fisiere sau documente atasate contin informatii confidentiale, clasificate conform regulilor interne ROMTELECOM. Mesajul este destinat doar persoanei sau entitatii adresate si altora autorizati sa-l primeasca. Daca dvs. nu sunteti in aceasta situatie, prin aceasta va informam ca orice dezvaluire, copiere, distribuire sau orice alta actiune bazata pe continutul acestor informatii este strict interzisa si pot fi aplicate sanctiuni, potrivit legii. Daca ati primit acest mesaj din greseala, va rugam sa ne informati imediat si sa stergeti mesajul din sistemul dvs. De asemenea, va rugam sa tineti cont ca transmisia nu poate fi garantata ca fiind sigura sau fara erori. Va multumim!