Re: [OSGeoJapan-discuss] ツィッターからデータを収集するツールのご協力願い

Daniel Kastl daniel @ georepublic.de
2011年 3月 14日 (月) 07:11:41 EDT

2011/3/14 Haruyuki Seki <hal at georepublic.co.jp>

> 私が引き取ります!

Hal, can we use 78.47.235.220 (osm.eq8.georepublic.net)?
Sorry, I don't know so much about the requirements, but we could use the OSM
server as sinai.info is now on EC2.

Daniel