[Poland] Kofnerencja HA/HPC w czerwcu w Szczecinie

Damian Wojsław damian w wojslaw.pl
Wto, 11 Sty 2011, 07:54:00 EST

Witam

Pozwolę sobie na krótkie przedstawienie, później wystosuję prośbę.

Jestem jednym z organizatorów konferencji poświęconych oprogramowaniu
opensource organizowanych w Szczecinie. Do tej pory odbyły się trzy,
agendy z ubiegłych lat można sprawdzić na stronie: http://plosugconf.pl/
W tym roku planujemy zorganizować dwie konferencje. Oprócz jesiennej
chcielibysmy uruchomić wydarzenie w pierwszej połowie czerwca
poświęcone rozwiązaniom wysokiej wydajności i wysokiej dostępności w
internecie. Strona konferencji: http://webclusters.pl/
Zainteresowanie konferencją wykazał Szczeciński Park
Naukowo-Technologiczny. Staramy się o współpracę Polskiego Towarzystwa
Informatycznego oraz patronat honorowy Prezydenta Szczecina.
W związku z organizacją tej konferencji poszukuję osób chętnych i
mogących się wypowiedzieć w ramach prelekcji. Niestety, jak co roku,
nie stać nas na wypłacenie honorariów ani zwrot kosztów, ale postaramy
się zapewnić prelegentom obiady.
Jeśli są osoby zainteresowane, proszę bardzo o kontakt do mnie:
damian w wojslaw.pl lub odpowiedź na liście.

Dziękuję bardzo i pozdarwiam

--
Damian Wojsław