[Portugal] ArcGIS Desktop 10 e PostGIS

ViPeR5000 viper5000 viper5000.net
Terça-Feira, 27 de Março de 2012 - 05:58:34 EDT

A licença é para obteres suporte técnico, mas  durante o 1ª ano é gratuito.
por isso podes-a pedir gratuitamente.

License
We provide one year free license of the SpatialKit to all users. However,
if you are a commercial user, we encourage you to make your donation to
support our free services and development. To make your donation,
please contact
us <http://www.st-links.com/Pages/contactus.aspx>.
To request your license key, please follow the product user manual to
generate a license request file and send it as attachment to
tech  st-links.com. We will create a license file and send it back as soon
as possible.

Paid users
*Only paid users can have direct supports from ST-Links support technicians.
*

Free license users
*All users can ask questions and exchange experiences on the SpatialKit
user group. ST-Links technicians answers some of the questions on the
SpaitalKit user group.*

Caso não tenhas licença consegues-o usar sem limitações.

No dia 27 de Março de 2012 10:18, Luís de Sousa