[Qgis-community-team] [OSGeoFi_hallitus] Fwd: Kutsu: Geoinformatiikan valtakunnallinen tutkimuspäivä 10.5.2016

kari.salovaara at pp1.inet.fi kari.salovaara at pp1.inet.fi
Fri Apr 8 03:09:02 PDT 2016

Hei,

minäkin rolf ja lol eilen illalla kun luin postia, kotikeskustelussammekin avovaimo naureskeli
asiaa vaikkei kontekstista mitään ymmärräkkään. ;)
Kun katselin sisältöä muuten niin olihan siellä kiinnostavaakin mutta mielestäni ALPO ja geo.inf.päivien sisältö on varsin erilaista.

Ihan muuta:
- päivitin vuosikokouksen tiedot wikiin
- laitoin vuosikokouskutsun GIS Velhot, Open Data, Open Science ja HOT-OSM Finland ryhmiin FB:ssä
- OSGeo Finland postituslistalle

Verkkosivujen asennus (15 minuuttia) odottaa Kapsin PHP päivitystä koska siellä on aivan liian vanha versio (ei tueta  enää eikä CMS ohjelma edes asennu). Kapsin ylläpito on luvannut jo aiemmin hoitaa asian, olen pyytänyt korjausta huomattuani asian, vastausta ei vielä ole tullut.

Terveisin,
Kari