[QGIS-es] campos calculados por la base de datos en QGIS

Robert Juan Francès robert.juan en progess.com
Lun Oct 28 01:40:46 PDT 2019

Hola,

igual lo que puedes hacer es, en lugar de trabajar directamente en la
tabla, utilizar el mismo trigger para crear-editar una tabla "simétrica"
que utilizes solo para trabajar en qgis. Se te rellenará automáticamente
igual y tendrás más control de los datos. Incluso te puedes crear un
esquema, a parte, de "explotación" que puedes utilizar en estos menesteres.

Saludos

Missatge de Jose Mercedes Venegas Acevedo <jvenegasperu a gmail.com> del dia
dg., 27 d’oct. 2019 a les 19:57:

> Carlos buen día cómo estás eso ya lo intente si creo el campo como serial
> con la antigua forma en postgres funciona bien si lo hago con identity como
> se hace a partir de postgres 10 no siempre me pide que ponga algo al campo
> bueno igual puede seguir funcionando a la antigua lo del serial pero me
> despertó la duda creo que se tendría q.ajustar qgis para q entienda la
> nueva definición de postgres y funcione igual que el serial

*-- **Avís legal ** --*
*Aquest missatge electrònic està dirigit únicament
a les adreces indicades. Tanmateix, el seu contingut està protegit de
conformitat amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del
Consell de 27 d’Abril de 2016, Reglament Europeu de Protecció de Dades de
Caràcter Personal (RGPD) i la Llei Orgànica 3/2018 de 13 de desembre de
Protecció de Dades de Caràcter Personal i Garanties de Drets Digitals
(LOPD). Qualsevol revelació, ús o reenviament no autoritzat, total o
parcial, està prohibit. Si ha rebut aquest missatge per equivocació,
notifiqui-ho immediatament a la persona que l'ha enviat i esborri el
missatge original conjuntament amb els seus fitxers annexos sense llegir-lo
ni gravar-lo. **Les dades personals que en aquest comunicat apareixen, així
com les que l’empresa manté de vostè i/o de la seva empresa, són tractades
amb la finalitat de mantenir el contacte i també les interrelacions
oportunes. **Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, limitació,
portabilitat, cancel·lació i/o oposició, tot exercint aquest dret
mitjançant escrit al correu electrònic **dpd a progess.com
<mailto:dpd a progess.com>*