[QGIS-pl] 100% przetłumaczonego QGIS na Święta!

Michał Drożdż michal.drozdz w gis-support.pl
Pon, 23 Gru 2019, 06:44:55 PST

Hej!
No to Święta zaskoczyły QGISowców
No nic - przerzucamy się na Wielkanoc 2020. Tym razem nie odpuścimy.

Tymczasem: spokojnych i radosnych Świąt!

Konrada Wallenroda 2f, Lublin 20-607
<https://maps.google.com/?q=Konrada+Wallenroda+2f,+Lublin+20-607>

tel. +48 81 451 14 90, NIP: 9462641761