[Qgis-user] Qgis-messager d'erreur

Stéphane Henriod s at henriod.info
Wed May 8 03:03:09 PDT 2013

Bonjour

quelle version de Qgis utilisez-vous? Et quel OS? Windows?

Pouvez-vous télécharger la dernière version stable (1.8) ici
http://hub.qgis.org/projects/quantum-gis/wiki/DownloadFr et ré-essayer?

--
"Le mot progrès n'aura aucun sens tant qu'il y aura des enfants malheureux"
-- Albert Einstein

"A journey does not need reasons. Before long, it proves to be reason
enough in itself. One thinks that one is going to make a journey, yet soon
it is the journey that makes or unmakes you." -- Nicolas Bouvier

Photos de voyages, photos de montagne: http://www.henriod.info