[Geoinquiets Barcelona] Re: [Spanish] Set de geodatos locales parael FOSS4G?

Oscar Fonts oscar.fonts.lists at gmail.com
Tue May 4 13:54:18 EDT 2010

Raf,

Perdona per retallar el missatge quan no l'havies llegit. Vaig fer
cross posting a dues llistes, una resposta de cada banda... i ja se
sap.

> El ICC podria "liberar" un conjunto de datos suficiente para esos usos, pero necessito caracaterizar ese dataset: extensión territorial, tipos de datos, capas, formatos, etc.

Genial!! Sí, demanava si algú es pogués encarregar de resoldre aquests
interrogants: actors implicats, què fa falta, on posar-ho, etc.

Ho parlem dissabte?

Salut,

Oscar.