Re: [Valencia] Obsequio para oradores de la próxima reunión

bicifamiliar info at bicifamiliar.org
Wed May 2 10:20:51 EDT 2012

Hola,
No són de gran qualitat però ací hi han alguns mapes antics lliures...
http://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:Search&limit=500&offset=0&redirs=1&ns0=1&ns6=1&ns9=1&ns12=1&ns14=1&ns100=1&ns106=1&search=mapa+valencia

http://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:Search&limit=500&offset=0&redirs=1&ns0=1&ns6=1&ns9=1&ns12=1&ns14=1&ns100=1&ns106=1&search=plano+valencia

Compteu amb mi si cal aportar alguna pela per als invitats.

Parlem,

Paco

Al 02/05/12 12:28, En/na Jorge Gaspar Sanz Salinas ha escrit: